Checkout FAQ (Frequently Asked Questions) er en funktion som kan hjælpe dig med at øge din konvertering. Samtidigt mindsker det indkommende spørgsmål til din kundeservice ved at tilbyde færdige svar på de mest almindelige spørgsmål, direkte i din kasse. Du kan vise højst 5 spørgsmål som vises længst ned på din kasseside.

Sådan gør du:

    1. Naviger til Indstillinger og lokaliser Checkout FAQ. Aktiver via switch-knappen og klik på åben.
    2. Vælg at klik på de færdige forslag på spørgsmål og et felt åbnes hvor du kan udfylde dine svar. Vil du i stedet stille dine egne spørgsmål klikker du på Skab et spørgsmål. Feltet åbnes hvor du kan udfylde både spørgsmål og svar .
    3. For at ændre rækkefølgen på spørgsmålene så lokaliserer du ikonet med to pile som findes til venstre for spørgsmålet. Klik, træk og slip ruden til den ønskede plads.
    4. Klik på Gem ændringer. Nu ligger dine 5 FAQ spørgsmål længst nede på siden når man kommer til kassen.

 

Kunne dette hjælpe?