Hele registreringsprocessen for at komme igang med Quickbutiks unikke tilbud om at samarbejde med Klarna er opdelt i 5 trin. Din ansøgning til Klarna sendes automatisk. Processen kan du derefter følge i dit kontrolpanel.

Sådan ser ansøgningsprocessen ud:

  1. Ansøg om Klarna. Du ansøger om Klarna direkte i jeres Quickbutik kontrolpanel under Kasse > betalingsmetoder og udfylder formularen med jeres oplysninger.
  2. Afvent godkendelse. Din ansøgning venter nu på at blive godkendt af Klarna, som oftest plejer at tage op til ca. 3-5 arbejdsdage. Når Klarna godkender din ansøgning, bliver der sendt et signal til Quickbutik og Klarna Checkout aktiveres i kassen.
  3. Venter på den første ordre. Klarna Checkout er nu aktiveret i kassen og er klar til salg.
  4. Marker den første ordre som afsendt. Når i har fået jeres første ordre og vælger at markere den som afsendt, kommer Klarna til at gennemgå jeres seneste oplysninger med det som står på webshoppen for at sikre at organisationsnummer og anden virksomhedsinformation og købsvilkår er synligt i butikken.
  5. Efter yderlige 3-5 arbejdsdage får i en velkomstmail fra Klarna med jeres egne inlogningsoplysninger til Klarnas kontrolpanel. Nu er processen færdig og udbetalingerne med Klarna starter.

Godt at vide:

Klarna har som krav at information om virksomheden som organisationsnummer samt den registrerede adresse skal findes synligt på webshoppen. Der skal også være synlige købsvilkår som informerer kunden om blandt andet returregler og retten til fortrydelse. Hvis du ikke har nogle købsvilkår i butikken så anbefaler vi dig at bruge vores værktøj som du finder her.

Videoguide:

Kunne dette hjælpe?