Når man redigerer i en ordre i sit Quickbutik kontrolpanel eller hos betalingsmetoden så fungerer funktionen Markér som afsendt ikke længere da informationerne i ordren ikke længere stemmer overens i de to kontrolpanel.

Der sendes et signal til Klarna, Nets, Payson når man trykker på “Markér som afsendt” som skal aktivere betalingen hos betalingsmetoden, som ikke længere fungerer hvis informationerne i ordren er ændrede. Du får derfor en fejlmeddelelse som siger noget lignende:

Skærmbillede 2022-12-12 kl. 10.41.48

Derfor behøver man aktivere ordrens betaling hos betalingsmetoden manuelt. Det gør du ved at logge ind i dit kontrolpanel hos betalingmetoden og håndtere ordren manuelt hos dem. Herefter markerer du ordren som afsendt i dit Quickbutik kontrolpanel.

 Sådan gør du for at Markere som afsendt:

  1. Sikre dig at ordren er håndteret manuelt hos betalingsmetoden.
  2. Naviger til Ordre i Quickbutik.
  3. Tryk på Marker som afsendt
  4. Fjern markeringen for “Aktivér hos X” (Nets Easy Checkout, Klarna, Payson). Når du afkrydser dette felt sendes der ikke noget signal til betalingsmetoden.
  5. Klik på knappen Marker som afsendt.
  6. Færdigt.

Var dette til hjælp?