I Quickbutik findes der fire forskellige ordrestatuser som en bestilling kan have. Under Ordrer i kontrolpanelet har du som webshops-ejer mulighed for at filtrere ordrerne efter ordrestatus.

Nye ordrer

Nye ordrer er alle nye bestillinger som er klare til håndtering. Det er kun disse bestillinger som skal håndteres og sendes til kunden.

Gennemførte ordrer

Gennemførte ordrer er ordrer som du allerede har håndteret og markeret som afsendt ved at klikke på Marker som afsendt-knappen i en ordre.

Annullerede ordrer

Annullerede ordrer er ordrer som du som butiksejer har valgt at afbryde ved at klikke på knappen Annullér denne ordre.

Ubetalte ordrer

Ubetalte ordrer er ordrer som en kunde har starte men ikke færdiggjort endnu. Kunden har lagt varer i indkøbskurven samt forsat til kassen men af forskellige anledninger ikke afsluttet købet det det tilfælde. Det er muligt for kunden at vende tilbage til købet og færdiggøre det ved et senere tilfælde, enten ved eget initiativ eller via en påmindelse som I har aktiveret i funktionen Forladt indkøbskurv.

Var dette til hjælp?