Med funktionen Køb igen gør du det enklere at foretage en ny bestilling på samme produkter som tidligere. Du kan enkelt sende et link til kunden i f.eks. fragtbekræftelsen eller i den automatiske tilbagemelding. Det er også muligt at tilbyde dette for kunder som er logget ind i butikken.

Sådan aktiverer du Køb igen:

  1. Naviger til indstillinger  i dit kontrolpanel.
  2. Aktiver funktionen Køb igen via switch-knappen.
  3. Vælg at sætte kryds i feltet Vis automatisk for indloggede kunder hvid du vil gøre det muligt at indloggede kunder skal kunne bestille produkterne igen direkte fra deres bestillingshistorik.
  4. Hvis du vil tilbyde Køb igen i et automatisk mail til kunden kan du kopiere tagget som vises og indsætte det i mailen. F.eks. Vi håber at du er tilfreds med dit køb hos os. Hvis du vil bestille samme produkter igen kan du klikke på følgende link {{order.link_buyagain}}. Tagget kan anvendes i nogle af følgende mails:
  • Automatisk feedback (Indstillinger > Automatisk feedback, indsæt tagget i feltet Email besked)
  • Ordrebekræftelse (Indstillinger > udgående e-mails,  indsæt tagget i feltet besked under ordrebekræftelse)
  • Forsendelsesbekræftelse (Indstillinger > udgående e-mails,  indsæt tagget i feltet besked under forsendelsesbekræftelse)

Videoguide:


 

 

Kunne dette hjælpe?