Når du redigerer i en ordre i Quickbutik eller hos betalingsmetoden så fungerer Markér som afsendt ikke eftersom at oplysningerne ikke stemmer overens med ordren på begge steder. Der bliver sendt et signal til Klarna, Nets, Payson når man trykker på Markér som afsendt som skal aktivere betalingen hos betalingsmetoden, men som ikke fungerer hvis oplysningerne i ordren er blevet ændrede. Du vil få en meddelelse i webshoppen som siger “Kunne ikke markere ordren som afsendt. (Betalingsmetoden) kan ikke finde reservationsnummer.” Så behøver du aktivere betalingen manuelt hos betalingsmetoden. Det gør du ved at logge ind i dit kontrolpanel hos betalingsmetoden og håndtere ordren manuelt. Sådan gør du for at markere som afsendt: Sikre dig at du har håndteret ordren manuelt hos betalingsmetoden Naviger til Ordre i kontrolpanelet i Quickbutik Tryk på “Marker som afsendt”. Vælg at fjerne krydset fra “Aktiver hos X” (Klarna, Nets, Payson). Når du fjerner krydset sendes der ikke noget signal til betalingsmetoden. Klik derefter på knappen “Marker som afsendt” Færdigt Var dette til hjælp? Ja Nej