Som standard afsendes alle e-mails fra din butik med den forudbestemte e-mailadresse som afsender, men du kan vælge at ændre hvilken e-mailadresse som beskederne skal sendes fra. Se hvordan du gør det her.

Disse e-mails sendes fra din butik:

Ordrebekræftelse

En ordrebekræftelse består af en meddelelse og en ordrespecifikation som sendes til kundens e-mailadresse efter at de har færdiggjort en ordre i din butik.

Du kan ændre ordrebekræftelsen efter dine ønsker. Du kan læse mere om hvordan du gør det her.

 Fragtbekræftelse

En fragtbekræftelse sendes til kunden efter at ordren er markeret som afsendt. Den består af en besked som informerer kunden om at deres ordre er afsendt og at leveringen kan forventes indenfor kort tid.

Hvis du vil ændre beskeden som sendes i fragtbekræftelsen så kan du gøre det i kontrolpanelet under indstillinger > Udgående mails.

Det er også muligt at sende sporingsnummeret til forsendelsen i fragtbekræftelsen til kunden. Du kan læse mere om hvordan du gør det her.

Automatisk feedback

Hvis du aktiveret Automatisk feedback i din butik så sendes der en mail til kunden nogle dage efter at du har markeret ordren som afsendt. Denne mail er en opfølgning for at høre hvordan kunden har oplevet at handle i din butik. Det kan være alt fra om kunden har nogle spørgsmål til dine produkter eller om de ønsker at skrive en anmeldelse.

Du kan læse mere om Automatisk feedback samt hvordan du aktiverer det i din butik her.

Produktovervågning

Hvis du har aktiveret funktionen Produktovervågning i din butik og tilbyder dine kunder at kunne overvåge produkter som i øjeblikket er udsolgt så sendes der en mail til kunden som informerer dem om når produktet findes på lager igen.

Du kan selv vælge hvad beskeden skal indeholde og om mailen skal sende automatisk når produktet er på lager eller om du vil gøre det manuelt.

Du kan læse mere om produktovervågning og hvordan det fungerer her.

Efterladt indkøbskurv

Har du aktiveret Forladt indkøbskurv i butikken så sendes der automatisk en påmindelse via e-mail til kunder som har tilføjer varer i sin indkøbskurv men ikke fuldført sin bestilling.

Du kan læse mere om Forladt indkøbskurv og hvordan du aktiverer det i din butik her.

Kunne dette hjælpe?