Hvis du har redigeret en ordre i Quickbutik eller direkte hos betalingsudbyderen (f.eks. Klarna, Nets, Payson), kan funktionen “Markér som afsendt” stoppe med at fungere. Dette sker, fordi oplysningerne i ordren ikke længere stemmer overens, hvilket betyder, at betalingen ikke kan aktiveres automatisk. I disse tilfælde skal du aktivere betalingen manuelt hos betalingsudbyderen.

Når du forsøger at markere en ordre som afsendt, kan du få en besked i butikken, der ligner denne:

“Kunne ikke markere ordren som afsendt. (Betalingsudbyder) kan ikke finde reservationsnummer.”

Sådan markerer du en ordre som afsendt

Når du har aktiveret betalingen manuelt:

  1. Naviger til Ordre i kontrolpanelet i Quickbutik
  2. Tryk på “Marker som afsendt”.
  3. Vælg at fjerne krydset fra “Aktiver hos X” (Klarna, Nets, Payson). Når du fjerner krydset sendes der ikke noget signal til betalingsmetoden.
  4. Klik derefter på knappen “Marker som afsendt”
  5. Færdigt Ordren er nu markeret som afsendt i Quickbutik.

Var dette til hjælp?